Zasady zwrotu

Zwroty

Klient będący konsumentem zakupiony towar może zwrócić w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Podstawą przyjęcia zwrotu jest potwierdzenie zakupu towaru, którym może być np. paragon lub faktura. Do faktury w razie zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca.

  1. Zwracany produkt nie może mieć śladów używania: nie mógł być otwierany, uszkodzony, próbowany czy pozbawiony oryginalnego opakowania .
  2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie produktu.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). W oświadczeniu o odstąpieniu do umowy Klient powinien wpisać nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.
  4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Klient może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, obsługa sklepu prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

  1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca Klientowi koszty zakupu towaru z wyjątkiem kosztów dostawy, niezwłocznie a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  2. Zwrotu płatności Sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
  3. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Klient odsyła lub przekazuje zwracany produkt na adres: Profi Partner Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp k. 02-495 Warszawa, ul. Posag 7 Panien 6, (z dopiskiem „zwrot”). niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
  5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
  6. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  7. Do przesyłki należy załączyć dane osobowe oraz podać konto bankowe, na które ma zostać przelana zwracana kwota.